C Lindy Jackson Sales & Services - Marble Falls, Texas

Adresse: 1810 RM 1431, Marble Falls, TX 78654.
Telefon: 8306931999.
Webseite: jacksonsalesandservice.stihldealer.net
SpezialitÀten: RasenmÀher-Fachhandel.
Andere interessante Daten: Abholung im GeschÀft, Einkaufen im GeschÀft, Rollstuhlgerechter Eingang, Rollstuhlgerechter Parkplatz, Reparaturen, Schneller Einkauf möglich, Debitkarten, Kreditkarten, Mobile Zahlungen per NFC, Kreditkarten.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 29 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 3.1/5.

📌 Ort von C Lindy Jackson Sales & Services

C Lindy Jackson Sales & Services 1810 RM 1431, Marble Falls, TX 78654

⏰ Öffnungszeiten von C Lindy Jackson Sales & Services

  • Montag: 08:00–17:00
  • Dienstag: 08:00–17:00
  • Mittwoch: 08:00–17:00
  • Donnerstag: 08:00–17:00
  • Freitag: 08:00–17:00
  • Samstag: 08:00–12:00
  • Sonntag: Geschlossen

Sehr geehrte Leserin, sehr geehrter Leser,

Sind Sie auf der Suche nach einem zuverlĂ€ssigen und kompetenten FachhĂ€ndler fĂŒr RasenmĂ€her Dann empfehlen wir Ihnen, "C Lindy Jackson Sales & Services" in Marble Falls, Texas, genauer zu betrachten. Diese Fachwerkstatt ist auf den Verkauf und die Reparatur von RasenmĂ€hern spezialisiert.

Die Adresse von "C Lindy Jackson Sales & Services" ist 1810 RM 1431, Marble Falls, TX 78654. Wenn Sie einen Anruf tÀtigen möchten, erreichen Sie das Unternehmen unter der Telefonnummer 8306931999. Die offizielle Website von "C Lindy Jackson Sales & Services" finden Sie unter jacksonsalesandservice.stihldealer.net.

Die Fachwerkstatt ist auf den Verkauf von RasenmĂ€hern spezialisiert und bietet eine Vielzahl von Dienstleistungen an, darunter Reparaturen, schnelle EinkĂ€ufe, Debitkartenzahlungen, Kreditkartenzahlungen, mobile Zahlungen per NFC und die Annahme von Kreditkarten. DarĂŒber hinaus ist das GeschĂ€ft rollstuhlgerecht und verfĂŒgt ĂŒber einen rollstuhlgerechten Parkplatz.

Wenn Sie physisch im GeschÀft einkaufen möchten, können Sie die Abholung im GeschÀft und den Einkauf im GeschÀft nutzen. Wenn Sie nicht die Zeit haben, ins GeschÀft zu gehen, können Sie die Dienstleistungen bequem von zu Hause aus in Anspruch nehmen.

Das Unternehmen hat insgesamt 29 Bewertungen auf Google My Business. Die durchschnittliche Bewertung liegt bei 3.1/5. Die Meinungen der Kunden sind gemischt, aber die Mehrheit der Kunden hat positive Erfahrungen mit dem Unternehmen gemacht.

Wir empfehlen Ihnen, die offizielle Website von "C Lindy Jackson Sales & Services" zu besuchen und sich ĂŒber die Produkte und Dienstleistungen des Unternehmens zu informieren. Wenn Sie weitere Fragen haben, können Sie sich gerne an das Unternehmen wenden.

Kontaktieren Sie "C Lindy Jackson Sales & Services" noch heute und lassen Sie sich von dem kompetenten und freundlichen Team beraten. Wir sind sicher, dass Sie mit den Produkten und Dienstleistungen des Unternehmens zufrieden sein werden.

Vielen Dank fĂŒr Ihre Aufmerksamkeit.

Mit freundlichen GrĂŒĂŸen,

Ihr Assistent

👍 Bewertungen von C Lindy Jackson Sales & Services

C Lindy Jackson Sales & Services - Marble Falls, Texas
James M.
1/5

$61.32 diagnosis deposit to look at Stihl trimmer that wouldn't crank (probably needed new carb & plug). Two weeks later after diagnosis was told it needed new carb, liner, and service which would run $195.00 ($110/hr shop rate) which is the cost of a new one. In my opinion, save your $'s and go elsewhere.

C Lindy Jackson Sales & Services - Marble Falls, Texas
Herman K.
1/5

I do have to say this is one of the worst parts departments ever I came in asked for a quote for some parts the man at the counter gave me a list handwritten wouldn't tell me how much each part was I don't think anybody would ever spend $1,600 and not know what you're paying for per item once again the worst place ever! So i went to a different Hustler dealership and ask them about the same parts i was needed and the parts i was only $1100 for the same parts so this is the worst place and i will tell everyone i know to stay away from this place !

C Lindy Jackson Sales & Services - Marble Falls, Texas
Sam S.
1/5

Skinny old guy with the gotee was horrible. After waiting 15 minutes at the counter waiting to buy a polesaw, he finally looked up and got with me, he told me the charge 3% for a debit card payment, I told him i thought charging 3% extra on a card was egregious because it is, I own a business and don't charge people for using a card, I cover the cost because that's good business. The guy threw my card at me and told me to go elsewhere. Bad business, I'll never go here again. The people aren't helpful, they are rude, after I bought the saw they said they'd bring it to me when they were done they put it on the floor, when I asked if I could take it, they ignored me. I spent close to $900, am a veteran which i recieved no discount on and was treated with disrespect. Don't go here if you expect any kind of service

C Lindy Jackson Sales & Services - Marble Falls, Texas
Alpha P.
5/5

This is a Great Place to Go for Any Stihl Supplies and Gardening Tools. I Have Spent Literally Thousands of Dollars Here and I Like these People. Make Friends with Them, You Will Be Glad You Stopped By.

C Lindy Jackson Sales & Services - Marble Falls, Texas
Wayne M.
1/5

Really nice people when we spent $400.00 on new equipment. After using it 3 times in 2 years and had issues with it they wanted $40.00 to look at it with wait time of at least 10 days. In the store at the time of return 3 "good ol boys" were lounging around and told a 75 yr woman customer to go get it and bring it in, yeah right. The ignition key was much closer to start the truck and leave the place. Set around and wait until the next dime we spend there.

C Lindy Jackson Sales & Services - Marble Falls, Texas
Jim K.
1/5

Called and asked if they had part in stock only to get there to find out they didn't, thanks for wasting my time

C Lindy Jackson Sales & Services - Marble Falls, Texas
Peter M.
1/5

Bought mower from them last year, went to buy blades and the guy said he can’t get them. I brought a blade in and he couldn’t match it. Told me nothing but excuses. Didn’t even say well I can order them, it was if I was bothering him. Terrible help and customer service. I had to call Nebraska to order my own blades which he could have done. Terrible,Terrible, help

C Lindy Jackson Sales & Services - Marble Falls, Texas
Lalo S.
1/5

I would agree. Great people as long as you are paying. They made a mistake on a blade order and would not honor to exchange or refund the money. I do not recommend them for sales or service!

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